Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2009

Ανθρώπινα δημιουργήματα...

Ή αλλιώς τι γίνεται όταν αντιγράφουν στις εξετάσεις οι μηχανικοί

Δωμάτιο με θέα

Πότε θα περάσει επιτέλους το τρένο;


Stairway to heaven

Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2009

Ζωντανές μεταδόσεις

Στα πλαίσια των webcasting του σχολικού δικτύου, την Παρασκευή 27/2/2009 και ώρα 19:00, θα πραγματοποιηθεί ζωντανή μετάδοση με θέμα:

"Η δημιουργία του σύμπαντος και το αρχέγονο φως".

Η εκδήλωση θα μεταδίδεται απευθείας στο διαδίκτυο από την σελίδα του σχολικού δικτύου (στο σύνδεσμο ζωντανή μετάδοση).

Για σύνδεση επιλέξτε:
  1. Όσοι διαθέτουν Windows Media Player 9 ή παλαιότερα: http://vod.sch.gr/asx/live/kastoria_27-02-09-vod-h.asx
  2. για νεώτερη έκδοση του windows media player (10,11):http://vod.sch.gr/asx/live/kastoria_27-02-09-vod-m.asx
Εναλλακτικά:
  1. όσοι διαθέτουν windows media player 9 ή παλαιότερα: http://vod.sch.gr/asx/live/kastoria_27-02-09-rts-h.asx
  2. για νεώτερη έκδοση του windows media player (10,11): http://vod.sch.gr/asx/live/kastoria_27-02-09-rts-m.asx
Προς το παρόν στις παραπάνω δ/νσεις είναι αναρτημένο υλικό για τις υπηρεσίες του σχολικού δικτύου και τις νέες τεχνολογίες


Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2009

Νέο υλικό

Δημοσιεύω κάποιες από τις εικόνες που δημιούργησαν μαθητές. Σε επόμενο post θα ακολουθήσουν νέες...






Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2009

Διαγωνισμός ρομποτικής










Μόλις τώρα ενημερώθηκα, και παραθέτω την ανακοίνωση για όποιον ενδιαφέρεται και κυρίως για όποιον προλαβαίνει.

Στο σχολείο ακόμη να έρθει σχετικό έγγραφο..



Άρχισαν ήδη οι εγγραφές για τον πρώτο πανελλήνιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής με τα LEGO MINDSTORMS NXT-RCX (WRO). O WRO (World Robotics Olympiad) είναι ένας παγκόσμιος μαθητικός διαγωνισμός, εκπαιδευτικής ρομποτικής και τεχνολογίας, με συμμετοχή χιλιάδων μαθητών κυρίως, αλλά και φοιτητών από όλες τις χώρες του κόσμου. Τα κράτη που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στην παγκόσμια ολυμπιάδα ρομποτικής πρέπει να οργανώσουν πρώτα έναν αντίστοιχο εγχώριο διαγωνισμό .Οι νικήτριες ομάδες του διαγωνισμού αυτού (μπορεί να είναι και περισσότερες από μία – εξαρτάται κυρίως από τον αριθμό των συμμετοχών ) έχουν το δικαίωμα να λάβουν μέρος στον WRO.

Το κάθε σχολείο που θα συμμετέχει στο διαγωνισμό θα εκπροσωπείται από μια ομάδα μαθητών και έναν καθηγητή. Οι φοιτητικές ομάδες θα πρέπει να αποτελούνται από το πολύ 4 άτομα. Η νικήτρια ομάδα θα συμμετέχει σε αντίστοιχο διαγωνισμό ρομποτικής (WRO ,World Robotics Olympiad www.wroboto.org).

Λίγα λόγια για τη δομή και το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού .

  • Οι ομάδες που θα συμμετέχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν ένα ρομπότ που θα πρέπει να φέρει εις πέρας μια συγκεκριμένη αποστολή
  • Θα υπάρχουν διαφορετικές αποστολές για τα διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ.
  • Η ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού είναι η 2-5-2009 οι ομάδες που θα συμμετέχουν στον διαγωνισμό θα λάβουν σχετική ενημέρωση.
  • Όλες οι πληροφορίες και οι ενημερώσεις σχετικά με το διαγωνισμό θα αναρτώνται σε ειδική κατηγορία του forum εκπαιδευτικής ρομποτικής http://forum.mindstormsnxt.gr/jforum/forums/list.page


Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2009

Καρδιά μου

Θυμήσου πως τα έφερε η τύχη και γνωριστήκαμε.

Παράξενη αλλά και όμορφη που είναι η ζωή...

Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2009

Τεκίλα και αλάτι

Όταν έρχονται χαστούκια από τη ζωή, να θυμάσαι:
  1. Υπάρχουν τουλάχιστον δύο άνθρωποι στον κόσμο που θα πέθαιναν για σένα.
  2. Τουλάχιστον δεκαπέντε σ' αυτόν τον κόσμο σ' αγαπούν με κάποιο τρόπο.
  3. Ο μόνος λόγος που κάποιος μπορεί να σε μισήσει είναι επειδή θα ήθελε να είναι σαν κι εσένα.
  4. Ένα χαμογελό σου μπορεί να φέρει ευτυχία ακόμα και σε κάποιον που δε σε συμπαθεί.
  5. Κάθε βράδυ τουλάχιστον ένας άνθρωπος σε σκέφτεται πριν κοιμηθεί.
  6. Είσαι ο κόσμος ολόκληρος για κάποιον.
  7. Είσαι μοναδικός και ξεχωριστός άνθρωπος.
  8. Κάποιος που μπορεί να μην τον ξέρεις καν, σε αγαπάει.
  9. Ακόμα και όταν κάνεις το μεγαλύτερο λάθος, κάτι καλό βγαίνει από αυτό.
  10. Όταν σκέφτεσαι ότι όλος ο κόσμος είναι εναντίον σου, ξαναρίξε μια ματιά.
  11. Πάντα να θυμάσαι τους επαίνους που δέχεσαι και να ξεχνάς τις προσβολές.
Και πάντα να θυμάσαι..... όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, ζήτα τεκίλα και αλάτι και κάλεσέ με να έρθω!

Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2009

Ο φάρος


Ποιος τελικά είναι ο φάρος;
Η καρδιά ή η λογική;
Κάποιοι ταλαντεύνται ακόμα ανάμεσα στα δύο .
Κάποιοι άλλοι έχουν ήδη αποφασίσει.
Καλή τύχη σε όσους άκουσαν την καρδιά τους και απλώς έκλεισαν τα αυτιά στις φωνές των γύρω τους.
Σίγουρα δεν ήταν εύκολη απόφαση.
Μαρία και Θωμά τα καταφέρατε. Να ζήσετε, να είστε ευτυχισμένοι και πάντα τόσο χαρούμενοι, όσο και σήμερα.

Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου 2009

Πρόσωπα της Επιστήμης

"Πυρηνική ενέργεια και ενεργειακές ανάγκες της Ελλάδας"
Ομιλητής: Κωνσταντίνος Παπαστεφάνου Καθηγητής Τμήματος Πυρηνικής Φυσικής Α.Π.Θ.
Την
Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009, στις 11.00 πμ στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ

Τετάρτη, 4 Φεβρουαρίου 2009

Διεθνής οικονομική κρίση

Εικόνες από το πως μπορεί η οικονομική κρίση να αλλάξει τα σήματα κάποιων εταιρειών








Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2009

Το βάζο του γλυκού και δύο κούπες καφέ

Ο καθηγητής στάθηκε μπροστά στους φοιτητές της τάξης του, στη φιλοσοφική σχολή ενός πανεπιστημίου, έχοντας μπροστά του κάποια αντικείμενα. Όταν η τάξη ησύχασε, χωρίς να πει τίποτα, πήρε ένα μεγάλο βάζο του γλυκού και άρχισε να το γεμίζει με μπαλάκια του τένις. Όταν πλέον δεν χωρούσε άλλα, κοίταξε τους μαθητές του και τους ρώτησε αν το βάζο γέμισε και εκείνοι συμφώνησαν. Τότε ο καθηγητής πήρε χαλίκια και άρχισε να τα ρίχνει στο βάζο κουνώντας το και αυτά πήγαν στα κενά ανάμεσα στις μπάλες του τένις. Όταν πια δεν χωρούσαν άλλα χαλίκια ρώτησε τους μαθητές αν το βάζο ήταν γεμάτο και αυτοί κάπως σαστισμένοι είπαν πως είναι.
Ο καθηγητής στη συνέχεια πήρε άμμο και αφού την έριξε στο βάζο, γέμισε όλα τα κενά ανάμεσα στα χαλίκια και αφού ρώτησε τους μαθητές πάλι αν το βάζο ήταν γεμάτο αυτοί ανταπάντησαν με ένα ομόφωνο ΝΑΙ. Τότε ο καθηγητής έσκυψε και πήρε κάτω από το γραφείο 2 κούπες καφέ και τις έριξε στο βάζο ενώ οι μαθητές πλέον γελούσαν απορημένοι.
«Τώρα», λέει ο καθηγητής, «Θέλω να θεωρήσετε ότι το βάζο αντιπροσωπεύει τη ζωή σας.
Οι μπάλες του τένις είναι τα πλέον ιερά και μεγάλα πράγματα στη ζωή σας, όπως η οικογένεια, τα παιδιά σας, οι φίλοι σας και οι αγαπημένες σας ασχολίες, πράγματα που ακόμα και όλα τα άλλα αν χαθούν, αυτά είναι ικανά να γεμίσουν την ζωή σας. Τα χαλίκια αντιπροσωπεύουν πράγματα σημαντικά όπως η δουλειά σας, το αυτοκίνητό σας, ένα σπίτι. Η άμμος είναι όλα τα μικρότερης σημασίας πράγματα. Αν γεμίσετε το βάζο πρώτα με άμμο, δεν θα υπάρχει χώρος για να βάλετε τα χαλίκια και τις μπάλες του τένις. Το ίδιο ισχύει και για τη ζωή σας. Αν ξοδέψετε την ώρα σας και την ενέργειά σας για μικρά πράγματα δεν θα έχετε χρόνο και δύναμη για μεγαλύτερα και σημαντικότερα. Φροντίστε για τα μπαλάκια του τένις πρώτα, μετά για τα χαλικάκια.Στο τέλος για την άμμο»

Ένας μαθητής σήκωσε το χέρι και ρώτησε, τι αντιπροσώπευε ο καφές.

Ο καθηγητής χαμογέλασε και είπε: «Ο καφές είναι για να σας δείξει πως όσο γεμάτη και να είναι η ζωή σας, πάντα θα υπάρχει χώρος για ένα καφεδάκι με έναν φίλο»


Προσπαθώ να το θυμάμαι, όχι πάντα με επιτυχία.